Thursday, May 23

Bergaya cara Elly !


Okay dear lovely dovey cutey googly money , just given a few tips for people out there to discover my way of fashion. aku bertudung jadi mungkin aku boleh kongsikan macam mana nak padankan baju dengan tudung atau seluar atau etc etc . here , simple and the most cun ways of mine , aku padan kan baju peplum dengan shawl . but, the way aku pakai shawl aku buat macam bawal, derstand ? tutorial kat utube ;D
gamba aku takdok lagi but i will quickly masukkan dalam blogger as fast as i could.
exactly like this ! 
then , about pants , sekarang trend seluar macam macam kan ? tapi ade satu yang aku nak cari, tapi sampai sekarang tak dapat . lupakan pasal tuh . candy jeans ! macam mana nak gayakan dengan tudung ? well . .

yep , macam atas ni , u also can wear it with tudung . and make sure lengan panjang to cover up your stuff instead.
another, clothy yang cute with lengan baju yang lebar  . i love this much !

i had wearing this once , white colour , with purple candy jeans , then aku padankan dengan tudung halfmoon purple.


this kind of peplum pun cun , lengan lebar dan tak nampak terlalu ketat kat bahagian legan.
then , next , baju seterusnya , awesome , cantik and ofcourse boleh pakai dengan tudung .

cun kan ? aku suka yang ini !
yaa , jujur , aku memang SHOPAHOLIC . even though kene merayu rayu dekat mama nak duit , hoho . dan aku juga seorang yang gilakan fashion especially yang Latest termasuklah kasot , beg , baju , jean , tudong , etc etc . but, aku bukan jenis yang terlalu lalu lalu lalu obsess sampai sanggup berhabis duit , aku masih lagi menabung . Mashaallah ! dunia dunia ~


0 comments: